Thursday, July 10, 2008

SEULAS BICARA


...ermm...tengahari tadi saya didatang oleh Puan Azizah...beserta 2 orang lagi teman sekerjanya...bertujuan meminta derma untuk Asrama anak anak yatim Nurul Ihsan Sungai Siput(U) Perak.

Menurut kata Puan Azizah...asrama anak anak yatim ini memerlukan dana bagi menyempurnakan pengurusan dan kebajikan anak anak yatim diNurul Ihsan...agaknya Allah membukakan pintu hati mereka kesini...mereka menunjukkan profile asrama anak anak yatim untuk kami lihat dan mempelawa agar kami datang melawat...saya kata,"Insyaallah saya akan kesana".

...hehehe...agaknya mesti orang akan kata saya ini sememangnya suka meminta minta...Subhanallah...saya meminta kepada yang ada...untuk mereka yang tiada...sekali lagi saya meminta kepada para pembaca budiman untuk menghulurkan bantuan kepada Asrama Anak Anak Yatim ini...

**saya akan cuba dapatkan gambar gambar terbaru jika ada kelapangan...Insyaallah...

No comments: